شرح وظایف دفتر بهبودکیفیت و اعتباربخشی

انتشار محتوا: ۴ اسفند ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۱:۴۱ قبل از ظهر
شرح وظایف دفتر بهبودکیفیت و اعتباربخشی

شرح وظایف:

- تشکیل تیم تدوین برنامه استراتژیک و تدوین و بازنگری آن به طور سالانه
- پایش اجرای برنامه عملیاتی و بهبود کیفیت
- شناسایی فرآیندهای اصلی و تصویب در تیم مدیریت اجرایی
- تعیین شاخص های فرآیندی، پیشرفت برنامه عملیاتی و بهبود کیفیت، عملکردی بالینی و غیربالینی
- جمع آوری و تحلیل شاخص ها و ارائه به تیم مدیریت اجرایی و در صورت لزوم انجام اقدام اصلاحی و یا تدوین برنامه بهبود کیفیت
- هدایت بخشها و واحدهای بیمارستان در جهت شناسایی مشکلات و انجام اقدام اصلاحی و ذخیره سوابق اصلاحی در یک فایل الکترونیک
- تشکیل تیم های تخصصی جهت تدوین و بازنگری خط مشی ها، روشهای اجرایی و دستورالعملها
- پیگیری و پایش خودارزیابی استانداردهای اعتباربخشی توسط بخشها و واحدها هر 3 ماه و تحلیل نتایج و انجام اقدام اصلاحی و یا تدوین برنامه بهبود کیفیت
- تشکیل تیم ارزیابی داخلی با محوریت تیم مدیریت اجرایی و تحلیل نتایج و انجام اقدام اصلاحی و یا تدوین برنامه بهبود کیفیت هر 6 ماه
- ثبت نتایج ارزیابی داخلی در سامانه الکترونیکی آنلاین وزارت بهداشت
 

اطلاعات تماس:

آدرس: خراسان رضوی، گناباد، خیابان سعدی، بلوار پرستار، مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی علامه بهلول گنابادی
شماره تلفن:
05157236833 داخلی 1032